GÖRKEMLİ BİR ŞEHİR

Bu şehir denize dost, maviliğe yakın.. Yeşilliğin içinde hemen  bitişiğinde ve kayalarda beyaz köpük köpük dalgalarla. Her yere gitmek, koşmak istiyorum. Tepelere çıkıp nefes nefes kalmak, ter içinde kalmak, karmaşık yerlere gidip karışmak istiyorum. Güzel günlere gerek yok, güzel manzaralı sabahlar, akşamlar benimdir burada. Kıyılardaki evlere büyüleniyor, boğazı seyredalıyor, vapurla şehri bitiriyorum. Şu sokak, şu cadde, işte şu yapı.. O semte özgü tüketilen  yöresel  içeçek ve yiyecekler. Hepsine dokunmaya çalışıyorum. Sahildeki müzikli mekanlarda vakit öldürüyor ya da bugün buraya da gitmek istiyorum  dediğim yerlere gidiyorum. Adeta yeniden doğarken bu şehirde keyfime keyif, ruhuma ruh, neşeme neşe katıyorum. Herkesin bir telaşe içinde olduğu bu hayatta ben şehrin tüm seçeneklerini var gücümle deniyorum. Aşağıdan yukarıya, yukarıdan aşağıya, sağdan sola, soldan sağa bir koşturmaca içinde her yere ulaşıyorum. Bu şehrin hikayesiyle, her noktasındaki atmosferiyle medeniyetin zirve noktası dediğim bu huzurlu meskenin melodisine kapılıyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar